Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ano, máte pravdu. Snažím se nakupovat jen to, co potřebuji.... I před Vánocemi. Moje o dvacet let starší přítelkyně mi se mi kdysi svěřila se svojí zásadou. "Co nepotřebuji, nemusím mít". Držím se toho. Paní Květa, byla moudrá žena. V:-)

0 0
možnosti
Foto

Které výrobky kupujeme, že je nepotřebujeme. To by mě zajímalo. Jinak cenu každého výrobku určuje zákazníkRvRvRv

0 0
možnosti
VV

Treba noviny nebo preslazene limonady. Cesi navic i v umelehmotnych lahvich, ktere pak nekteri ohazuji po lese.

0 1
možnosti
JM

J55a77n 12M32a96r87e55k

30. 11. 2021 6:49

Mimo jiné ve vašem blogu říkáte: "Kupujeme výrobky, které nepotřebujeme" To jste uhodil hřebík na hlavičku. To mi připomíná dopis jednoho českého přítele, který mi krátce po politickém převratu v roce 89,psal: "Honzo, ted teprv budou vyrábět věci, které potřebujeme. Ne ty stovky tun oceli...." To je právě to: Můžeme li nazvat váš ekonomický systém kapitalismem, tak tam se po většině vyrábí to, co nikdo nepotřebuje. Na tom je ten systém založen. V obchodech jsou snad tisíce pytlíků všeliakého šmejdu, který se nezkazí, protože je prošpikován chemikáliemi atd atd. Ale abych byl férový...také se tam dají koupit věci které potřebujeme, když dobře hledáme...

1 1
možnosti
  • Počet článků 534
  • Celková karma 8,27
  • Průměrná čtenost 426x
Michael Laitman - Profesor ontologie, PhD ve filozofiii a kabale a MSc v bio-kybernetice. Zakladatel a president Bnej Baruch vzdělávací světové organizace zabývající se autentickou Kabalou - vědou o spojení mezi lidmi rozkrývající odpověď na otázku "Co je smyslem života" a jak toho dosáhnout. Více o Bnej Baruch v ČR zde.
Co je Kabala a jak vám prakticky může pomoci v životě se dozvíte v bezplatných kurzech na Kabala Academy.

Seznam rubrik